Sex med mitt ex.

 Plötsligt har vi en stund över. Saker och ting faller sig naturligt, och efter ett långt uppehåll gör vi det som vi älskar att göra. Precis som alltid när det gäller drömmar hoppar jag fram och tillbaka i tiden, och väggarna byter färg lite då och då. Musiken som spelas är dock den samma hela tiden: Crosses med José González.

 När jag vaknar är jag inte trött. Märkligt, det brukar jag ju alltid vara. Känslan i kroppen är lugn, och avslappnad. En ny dag har just börjat, och jag hoppar ur sängen med ett litet leende på läpparna. Det blir en bra dag idag, tror jag.

Kommentarer
Postat av: R

Man behöver inte gå in ofta på denna sida för att uppdatera sig. En gång i månaden räcker för att inte missa några inlägg=)

2009-09-29 @ 15:48:58
Postat av: Sussie

Jag skulle mer säga en gång i kvartalet ;)

2009-11-10 @ 23:14:29
URL: http://www.sussie.dk
Postat av: Anonym

Fy fan va creepy. Jag skrev nästan att jag saknar dig igår, men tänkte att de inte e lönt att kommentera din blogg, för jagg tjejerna ovan har rätt!! =P

(tänkte dock skriva nåt sånt på din facebook eller i ett sms, men.. jag tror jag börjar bli senil =P)

2009-11-15 @ 23:58:30
Postat av: Jenny

OOh, just det, det förra va från mig =P

2009-11-15 @ 23:59:22
URL: http://jennymellwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0