Scarface.

 Hmm... Ny, skojig feature i ansiktet. Förhoppningsvis ser man lite farligare ut med ett bad-ass ärr på näsan och överläppen. Utfall någon ser det och undrar hur jag fick det kommer jag att hävda något i stil med 'knivslagsmål', eller kanske 'björnattack'. Verkligheten är, sorgligt nog, långt ifrån något tufft och farligt... För att beskriva vad som hände (på tyska): Der verdammte hund ist immer springen... Haha.

 Jag är sugen på att plocka fram gitarren. Plugga in den och börja plåga både grannar och fingrar lite... Jag ser framför mig en sommar då jag tävlar med kyrklockorna varje söndag genom att spela Black Sabbath med öppet fönster samtidigt som det rings in till högmässa... Kan bli intressant. Fast jag tror nog att det inte blir något av de planerna, mest för att jag bor granne med en präst. Det kan bli sådär lagomt ansträngt på gårdsfesterna annars. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0