Välkommen!

 Saker och ting ser bättre ut. Min sekretär är på plats. Med hjälp av lugn och ro, Millencollin, och övertagen cola (nej, det blev ingen öl...) gick det rätt så bra. Bokhyllan får vänta till i morron, jag ids inte hålla på att fixa mer ikväll. Sen blir nästa projekt att hänga upp tavlorna... Jag gruvar mig alltid för sånt. Tänk om jag upptäcker, när det är klart, att jag skulle vilja ha det på nåt annat sätt? Beslutsångest kallas det visst.

 Marknad i Jokkmokk. För första gången sen... alltid missar jag den i år. Det känns underligt att inte vara där och insupa den alldeles unika atmosfär som finns överallt på markanden. Jaja, kankse bättre att vara hemma och tjäna pengar, än att vara i Jokkmokk och slösa dem.

 En sista sak: Friscomål på MAX is the shit! Bara så ni vet.





Kommentarer
Postat av: 22 åringen!

Ja ha, tycker det fattas något, när blir man bjuden på inflyttnings fest då??? Som gammal bagare så blir det andra bullar som present! (om man nu blir bjuden vill säga!) hi hi..

2009-02-07 @ 00:00:38
Postat av: Röffä

Frisco is the shit.

2009-02-07 @ 09:34:01
Postat av: vanessa

Besök gärna min blogg!=)

2009-02-07 @ 13:03:26
URL: http://vanessabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0