Snart är Jonas här...

 Jag ska på IKEA imorron. På inköpslistan finns en sekretär och en bokhylla. Jag hade gärna skrivit upp en soffa och ett köksbord med stolar också, men det får vänta tills nästa lön... Sen blir det väl som alltid när man är där: man plockar en massa skrot som man inte budgeterat för, och sen har man problem att få igen bakluckan på bilen.

 Sen vet jag inte om jag ska flytta eller inte. Jag fick ett erbjudande om en lägenhet, och jag funderar på att säga ja. Det hade väl varit typiskt om jag precis har fått alla möbler uppburna och ihopskruvade, och så ska de kånkas ner igen... Vi får väl se hur det blir med den saken, men för tillfället bor jag här. Då är det väl inte fel att försöka komma i ordning där man för just nu bor?

 Jag flyttade in den 1 december. Man kan tycka att det är på tiden att jag packar upp mina böcker... Sen ska nog träpersiennerna upp vad det lider, så fort jag får tag på en slagborrmaskin. Inga fler Peeping Toms utanför fönstret, Jippie! Ni av er som tror att jag gillar att visa upp mig för främlingar har fel, fel, fel! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0