Lömska ränker...

 Jag och R har varit på Bishop's. Det sitter fint med ett par-fem pints så här mitt i veckan... Roligt också att F var där, det gjorde inte samtalen mindre intressanta, direkt. Vad vi kom fram till? Tja, att TPB-rättegången är en rätt stor storm i ett rätt litet vattenglas, att Hollywood ska gör de det gör bäst - Hollywoodfilm,  att det finns väldigt få A-filmer. Jag är rätt nöjd över att 'Apocalypse Now - Redux' föll samtliga självutnämda filmkritiker runt bordet i smaken...:)

 Jobb på hockeyn imorron. Ska bli kul som fan, speciellt när man kommer att jobba med människor som man trivs med. Det är sista hemmamatchen innan slutspelet drar igång. Förhoppningsvis blir det många till innan säsongen är över.

 Det har blivit en hel del sobbsnack här på sistone. Jag funderar allvarligt på att lägga upp en ny kategori: 'Mina jobb'. Just nu verkar det vara en god idé att försöka strukturera bloggen lite. Vi får väl se hur det blir med den saken...

 Just det, jag måste återknyta till rubriken också... Jag och R är på med något intressant... ' Same shit, different blog' är arbetsnamnet på våra planer. Kan bli kul, bara vi lyckas hitta ett inspirerande ämne. Troligtvis blir våra alster ganska långt ifrån varandra rent uttrycksmässigt, men det är ju det som är lite av meningen med det hela? :)






Kommentarer
Postat av: Röölf

"SAme shit different blog" är ett intressant koncept jag och Emily kört något år. Spännande att prova med annan hjärna.

2009-02-25 @ 22:57:46
Postat av: Sputnikk

Jo Roffe, jag vet. Det lät bara bättre att det var något som vi kommit på igår...;)

2009-02-26 @ 11:33:50
URL: http://sputnikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0