Kallt från hakan och ner.

 Jag har köpt en dammsugare. Hoppla, vuxenpoängen bara öser ner över en. Kolla på de här två meningarna: vilken är mest Rebel?

Löning, Woohoo! Dags att köpa sprit!
Löning, Woohoo! Dags att köpa dammsugare!

Inte blir det bättre av att jag gick efter trenden, och köpte en Ergorapido... En slimmad sak är iofs att föredra då man bor trångt, men nu har det väl ändå gått lite väl långt? Man kan fråga sig var världen är på väg när satelliten köper prylar som vunnit designpriser. Det enda som räddar min ära (?) är att jag förra året minsann köpte en USB-dammsugare... Den får i all sin nördighet väga upp lite av min plötsliga inredningsiver :)

 Glömda halsdukar är som bortbrända ögonbryn: man saknar dem inte förrän de är borta. Lustigt egentligen.





Kommentarer
Postat av: jenny

halsdukar e nåt man saknar på en gång!!! halsivalsingen ska inte behöva frysa ju!

2009-03-02 @ 15:38:06
URL: http://jennymellwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0