Back from the dead.

 Nämen, jag har ju en blogg! Dags att sätta igång igen då... Tack för inspirationen, T! Vad ska man skriva, då? Jag skulle kunna prata om vilken sjukt kul sommar det har varit, jobbmässigt. Och jag skulle kunna skriva nåt om alla roliga turer till Pite Statt. Sen kunde jag även slänga in ett par saker om Träffar med släkt och vänner, alltid lika trevligt.

 Men jag ska skriva något annat. Jag ska skriva om känslan att 'återupptäcka' någon man är intresserad av. Hur bra det  känns. Hur klantig man kan bli, och hur pinsamt allt blir efter det. Jag kan skriva om hur fast besluten jag är att inte klanta till saker och ting igen. Eftersom jag aldrig skriver speciellt långt räcker det så, tycker jag. Vi får se vad som händer och sker, men en sak är säker: Livet hade varit mycket tråkigare om hon inte fanns!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0