Jag gör som jag blir tillsagd.

 Så lite tid över... Tur då att jag i princip inte har något att skriva om. :) Ett par saker har jag i alla fall att komma med, so here it goes...

 Saker jag lagt märke till de senaste dagarna:
- Jag gillar endorfiner. Jag vill ha mer sånt.
- Vaniljvodka är gott. På riktigt.
- Man blir impad och förvånad på samma gång när det visar sig att ens rykte har föregått en.
- Ingen har skitigare bil än jag!
- Det är mysigt att gå och lägga sig två gånger på samma dygn. Samtidigt är det lite jobbigt.
- Jag borde få med minst ett av följande ord i SAOL: Monetärd eller Misärlig.
- Folk läser min blogg. Underligt.
- Humöret är på topp!
- Jag gillar när jag jobbar mycket. Det blir lätt tråkigt annars.

 Som sagt, så lite tid... Men det blev i alla fall ett inlägg! Hoppas J och J är nöjda med det. :P





Kommentarer
Postat av: mangan

Hmm...nog fan är det "race ON" angående skitig bil..min ser ut som en leråkerstraktor eller nått sånt!

Men snart sätter nog vaktmästaren på vattnet i kranen ute så då blir det tvätt, klart lite varmare väder hade ju inte gjort ont heller när man skall tvätta :-)

2009-04-24 @ 10:32:19
URL: http://lifeofmangan.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Haha... nu är jag då nöjd :) Men det där om att din bil är skitigast vet jag inte om det stämmer. Min bil är vit och jag har inte tvättat den sen jag fick den för huumm 1½ år sedan ;D Men jag ska skicka den i pension på typ 4 dagar, så orka tvätta den ;) Vad kul att humöret är på topp, mitt humör är också på topp. Hoppas du har en bra helg!

2009-04-25 @ 15:48:26
URL: http://inredningikalix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0