Gammalt junk från mobilen.

 Jag har rensat bland mina SMS. En del saker jag hittade i Utkastmappen tänkte jag publicera här, mest för att de inte längre går att skicka... Jag menar, vad är det för mening att dra iväg ett SMS som innehåller ett svar på en fråga som ställdes för ett halvår sen? :P


- Anton Björkenvall

- Jag jobbar till 23
idag. Alla oskyldiga
som skamliga förslag
om var jag skall
spendera 12slaget
emottages tacksamt.
Gott nytt år!

- Katte kabuto no o wo
shime yo!
Gott nytt år!

- Jac
Baton2a 7 k5 å
:(Btw

- Hehe... Och inte ens en Kalle Anka
att läsa... :P




Kommentarer
Postat av: jenny

Jac baton2a 7 k5 å :( btw... mmmm,mkt välförståligt ;)

2009-04-27 @ 01:05:58
URL: http://jennymellwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0