Snygga till lite, då!

Tro det eller ej, men det finns folk som läser min blogg. Och en del nöjer sig inte med det - de kommenterar mina inlägg också. Sen har vi en liten, väldigt exklusiv skara som läser, kommenterar och till och med nämner min blogg i samtal med mig. Detta inlägg har inspirerats av en del av dessa samtal.

Samtalen brukar inledas med någonting i stil med:  Kul att läsa din blogg! Underhållande och intressant bla bla bla... Men du borde väl göra något åt layout:en?!

Nej, det borde jag inte. Jag vet inte, men jag skulle inte tro att Jens Lapidus (jag läser Aldrig fucka upp just nu, därav valet av författare) är med och pillar på hur omslagen till hans böcker ska se ut. Inte för att jag på något sätt vill jämföra mig med Jens Lapidus i fråga om förmåga, men ni förstår säkert hur jag menar. Om det är någon därute som tycker att min blogg vore behjälpt av en uppfräschning, och samtidigt vill och kan, jamän hör av er då! Ni får mer än gärna göra nåt åt utseendet, bara jag slipper göra det. Arbetsfördelningen blir som följer: Jag skriver, du/ni basar över utformningen. Deal?



Kommentarer
Postat av: Buster

Du hjälpte mig med min Spraysida 1999, haha. Det finns ju annars färdiga mallar ... eller hur hade du tänkt designen skulle se ut?

2008-10-11 @ 14:43:14
URL: http://deltidsharmonisk.com
Postat av: Sputnikk

Som sagt: jag hade inte tänkt nånting med designen, det får andra göra!

2008-10-12 @ 22:40:19
URL: http://sputnikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0