New, and improved!

Det är inte mycket som behövs. Men, det måste ändå göras.

Sluta: Gnälla. Vältra mig i självömkan. Oroa mig över allt möjligt. Se spöken överallt. Vara så jävla på (hmm...). Vara svag.

Börja: Le. Få andra att le. Unna mig saker - tid, till exempel. Känna tillit. Vara stark.


Okej, det blev en hel del. Jag räds inte, dock. Finner jag ett sätt att sortera upp saker och ting i min hjärna kan det nog gå vägen. Det blir nog lugnare upptill om jag samtidigt passar på att städa bort ett och annat hjärnspöke. Se upp världen, här kommer Satelliten, version 2.0!

Jag såg ett kinesiskt tecken idag: Lycka. Ett litet ord, kan tyckas. Icke desto mindre ska detta lilla ord bli mitt nya mål. Så får det bli! Jag väljer lycka, inget kan gå fel om jag gör det. Lycka för mig, lycka för min omgivning. It's a Win-Win situation.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0