Man undrar ju...

 Hur är det ställt med logiken? Jag var och tränade idag. Bakom disken satt en kvinna i telefon, och väluppfostrad som man är ställde jag mig och väntade. Ni vet hur det blir när man ska vänta på någon så där - man står och försöker se ut som man är väldigt intresserad av gymets hösterbjudande på Yogaklasser, när Nike ska komma och kränga prylar, och vadsomhelst i övrigt som finns att läsa på anslagstavlor och infoblad. Nu visade det sig att hon väntade på mig, fast med telefonen vid örat... Mysko. I alla fall, det var inte det som detta skulle handla om.

 'Hur mycket kostar en träning i gymet?' frågade jag. 125 spänn, fick jag veta. Ouch! När jag sedan undrade om man kunde köpa någon sorts prova-på-kort blev jag informerad att det gick alldeles utmärkt. 'Och det kostar ingenting' la människan bakom disken till. Hmm, träna en gång för 125 kulor, eller träna 14 dagar för noll spänn...

Beslut, beslut...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0