Anaflabet

Du stavar jävligt illa! Får man höra sånt är det nära till hands att gräva upp stridssyxan, slipa argumenten, och fälla ut alla taggar man har för att på något sätt rädda sin heder. Fast det kan vara på sin plats att klargöra en sak: Att strula till det framför tangentbordet är inte alltid samma sak som att vara dålig på att stava.

Man kanske har bråttom. Man kanske gör annat samtidigt som man försöker få till en någotsånär hyffsad MSN-konversation. Man kanske inte är riktigt nykter.

Följande är hämtat från en MSN-logg: Du tror kanske att jag skäms över att än en gång ha fuckat upp skrivandet, men så är det inte. Jag har nått toppen, gått över gränsen, befriat mig från omvärldens omdömmen... Mitt skam-konto är fullt, och jag kan hädanefter njuta av att inte bry mig längre.

J, du sa det bäst... det är inte lätt när man inte ser var man har bolksräverna.




Kommentarer
Postat av: jenny

haha, japp, ja sa det bäst =P

2008-10-16 @ 23:16:20
URL: http://jennymellwing.blogg.se/
Postat av: Roffe

Själv har jag bara skärmen som lyser upp mitt blankslitna svarta tangentbord. Att det är a,s,d,w,e,x,z,,c och CTRL som är mest slitna kanske talar sitt språk.

De är helt blanka medans resten av tangenterna är i blandat skick.



I värsta fall kan du säga att du har kontakt med ungdomen i dig och han gillar L33T, så är det bara.

2008-10-17 @ 07:37:15
Postat av: mangan

Hehe..känner igen det där Roffe, har alldeles för dålig belysning vid min dator...har en lampa som jag tänkt montera dock..bara jag hittar den i flyttrörans många kartonger på vinden.

Annars är det väl mest en övertro på sin egen pianistlika viritousförmåga vid tangenbordet i kombination med alldeles för feta fingrar som ställer till det mest :-)

2008-10-20 @ 11:45:35
URL: http://lifeofmangan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0