Utmaning...

Okej, jag säger det på en gång: jag tycker sånt här är lite lamt... Men, en utmaning är en utmaning (eller 'dare'...;)), så då åker vi väl då?

Jag blev utmanad av Jenny.
Instruktioner
- Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta sju saker om dig själv, alldagliga som knasiga.
- Utmana sju bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

1. Jag är en hejjare på att somna snabbt, och snarka högt.
2. Jag har slagit axeln ur led säkert 20 gånger.
3. Jag har vid ett tillfälle i vuxen ålder vägt 70 kilo. Inte mycket...
4. Jag har aldrig spelat W.o.W.
5. Eder tillgivne bloggkolumnist när en fäbless för att understundom uttrycka sig medelst icke alldagligt vokabulär.
6. Jag har minst en fetisch... säger folk. ;)
7. Jag bildade ett band en gång (KneeCap), som inte repade en enda gång.

Jag utmanar... Jenny, då dör ju den här eländiga bloggspindeln... De som sitter och tänker 'men det stod ju att han skulle utmana sju stycken...' kan sluta oroa sig. På min blogg är det jag som bestämmer, så jag gör som jag vill. Hehe.




Kommentarer
Postat av: jenny

määääh, så kan du ju helt enkelt inte göra, de kan du bara inte =P Gaaaaaaaah, vart e värdlen på väg?!?!?!?!?!?! okej, lite ironisk e ja nog ;P

2008-11-22 @ 21:36:32
URL: http://j
Postat av: chili

Det é härligt o höra!!Vet inte hur många gånger jag blitt utmanad..

2008-11-23 @ 14:23:33
URL: http://hetchili.blogspot.com/
Postat av: Dan

Funny . hi hi hi hi

2008-11-28 @ 19:22:46
URL: http://dangrenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0