Snittar och bubbel

Lustigt hur livet funkar. I förrgår ångrade jag djupt att jag var för feg, för blyg. Eller var det kanske väluppfostrad? På restaurangen fick jag servera Maud Adams (ni som inte vet vem hon är kan kolla IMDB)... Jag funderade länge på om jag skulle ta tillfället i akt och fråga om det gick bra att låta sig fotas tillsammans med henne. Det blev inget med det, och lika bra var kanske det. Tack L för ditt suveräna sätt att få mig på bättre tankar... I alla fall kunde jag inte låta bli att känna som om jag låtit det hela glida ur händerna... att man aldrig kan gripa tillfället i flykten!

Igår kom så karma-återbetalningen. Jag fick en inbjudan till smygpremiären av Vi hade i alla fall tur med vädret - igen! Under inspelningen av den filmen tog jag verkligen tillfället i akt och bad att få bli fotad tillsammans med en skådespelare - Claire Wikholm, den här gången. Det är nog det fotot som fick mig att fundera på att bli fotad med en Bond-brud också... Okej, det blev inte jag och Maud (på bild, alltså), men nu får jag möjlighet att träffa Claire igen! Jaja, jag vet... Det låter som om jag och Claire är jävligt tajta, men så är det naturligtvis inte... Fast hon var fram till mig flera gånger mellan tagningarna och pratade gulligt och tröstande. Nu kan ju det i och för sig bero på att vid de tillfällena hade en drogad hund i famnen...;)

Just det ja, inbjudan gäller för mig och en vän. Så - om du är sugen på att följa med är det bara att höra av dig! Motivera gärna varför just du ska följa med mig på film och mingel efteråt. Juryn i denna tävling består av mig själv, och mitt beslut kan inte överklagas. Jag väljer helt enkelt ut den jag vill, så det så.




Kommentarer
Postat av: Dan

Jag vill gärna gå, Men endast om de serverar bufé med korv på menyn. Annars klarar jag mig, Men jag vill gärna ha en autograf av dig, Och du kanske kan fixa en av Claire också :D

2008-11-14 @ 14:38:28
URL: http://dangrenander.blogg.se/
Postat av: Angela New Mountain

Hej hopp gummi .....!!! Jag går ju gärna på gratis bio, och varför just med mig!? JO, An ta att det blir tekniskt fel, då underhåller jag hela salongen med diverse tokigheter! Sen så är ju jag ett stort fään av första filmen och bara de borde ju ge bonus poäng i mängder! Har ju även statist erfarenhet från Möbelhandlarens dotter så vi är ju koleger på fler än ett ställe! ;)

2008-11-16 @ 21:48:14
Postat av: jenny

jag vill helt enkelt inte gå. dels har ja (en aningen generad =P) inte sett ettan, (ska dock göra de förhoppningsvis snart=P), de kommer va sy ytterst kallt att jag kommer va knallröd om hela kroppen. det är 90mil för att ta mig till den jävla smygpremiären. så därför tycker jag att du ska välja mig för att jag ska pinas igenom hela denna händelse med dig. =)

2008-11-19 @ 00:55:30
URL: http://jennymellwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0