Pink.

 Det har tagit en stund att bestämma sig, typ sju år... Men, nu är beslutet taget. Jag gillar Pink. Funderingarna jag haft har mest kretsat kring om hon är äkta, eller inte. Om hon bara är en produkt av industrin, eller om hon verkligen är The Real McCoy. Nu får det vara hur det vill med den saken, jag vet inte om jag bryr mig så mycket. Pink är cool, Pink är tuff. Ta bara en sån här sak (kanske NSFW):




 Visst, hon kan annat också. Fast klippet är coolt, tycker jag. Jag ska ringa henne, hon är ju singel numer... Hade varit soft att ta en fika eller nåt. Bara inte hon vill göra nåt nu till helgen,  jag är upptagen både lördag och söndag...




Kommentarer
Postat av: mangan

Jamen vafan...du är väl singel du med så ring, vad kan hon säga mer än nej..hehe!

Nåja nu göra nå nytta kanske...ska salta fisk och tvätta.

2008-11-13 @ 11:55:30
URL: http://lifeofmangan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Du får väl pierca dig för henne :)

2008-11-13 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0