Kul...

 Lunchdate med S2. Vi får väl se om hon tycker att mitt förslag på lunchställe är en bra idé. Risken finns att jag får hjälpa henne med hennes portion... Eller vänta nu - det är ju inte en risk, det är en förhoppning :)

 Fika på stan är också inplanerat. Det var ett tag sen jag hade min sedvanliga dubbel Macciato. För er som inte provat kan jag säga att det är som en Cappuccino, fast med dubbelt så mycket Espresso, och hälften så mycket mjölk. Sitter som en flaskläpp! Hoppas bara inte I väljer ett ställe som inte har bra kaffe... Då surar jag nog ihop.

 Inte kul: jag måste tvätta ikväll... Eftersom jag aldrig kommer ihåg att boka tvättstugan får det bli efter 21... Just tiden är nog inga problem, efter en veckas hårt arbete har jag verkligen lyckats vända på dygnet. Det är inte så svårt, man måste bara bestämma sig. Är man motiverad går det, bara man inte faller för frestelsen att lägga sig tidigt...;)

 Biljetterna till Uppsala är bokade och betalda. Nu ska jag bara få tummen ur och fixa en tävlingslicens... Ska bli kul att träffa alla de som man längtat efter. Sen blir det härligt att återse två av Hjältarna från LF - J och D! Tänker på er...




Kommentarer
Postat av: jenny

yeeaay!

2008-11-12 @ 17:41:59
URL: http://jennymellwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0