Inget allvarligt.

 Det hade varit kul att hälsa på N. Men, jag får allt vänta på en inbjudan från henne innan jag dyker upp. Iofs är jag ett stort fan av att överraska folk med oanonserade besök, men i det här fallet tror jag att det kan vara klokt att lugna sig lite. Jag har märkt att folk inte alltid fungerar på samma sätt som en själv... Eller, nästan aldrig för att vara ärlig:)

 Haha, jag har kommit på ett fiffigt sätt att vara lite hemlig här på bloggen:







Som sagt - inget allvarligt, men det hade varit kul att vara kompisar. Göra kompisgrejor tillsammans. Du vet vad jag menar, N...




Kommentarer
Postat av: DreadTom

Hemlig bild... ok, men det är inte en gåta för övriga, utan riktat till någon speciell person..?

2008-11-09 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0