Fucked. By a train.

 Rubriken är kanske i våldsammaste laget. Men, jag har just betalat sju och ett halvt tuss i räkningar. Inte några räkningar man har varje månad, utan utöver de vanliga. Åklagarmyndigheten och Skatteverket. Det är inte för inte man känner sig en smula barskrapad för tillfället... Fast på ett sätt känns det skönt att ha det gjort, att det är över. Att kunna i någon sorts barnslig trots flippa av de som krävt en på pengar, precis som om de skulle bry sig i att jag sitter och visar fingret åt avierna just nu...

 Men, jag gör det i alla fall. Sod off, you pricks! Jag står upp fortfarande, så lätt knäcker ni inte satelliten!


Lyss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0