Filmkväll, and no foot in my mouth...

 Kronologin är en aning skev, men det gör väl inget? I tisdags var det då äntligen dags för min och I's filmkväll... Chips (salt and vinegar, W00t!), chokladmjölk, kaffe, läsk och popcorn... Vad kan man mer begära? Just det, ett par filmer också: Plötsligt i Vinslöv och Jalla! Jalla! Jag var lite nervös inför att vi bestämt oss för P.i.V, men den funkade. Den filmen ligger ju inte direkt i mittfåran av vad man brukar kolla på tillsammans med sina kompisar, och risken finns att man blir ansedd som något udda om man föreslår den... Det visade sig att jag oroat mig i onödan, I talar i alla fall med mig fortfarande...;)

 Det talades jobb också. Konstigt vore väl annars? I är duktig på att prata, och det är roligt att lyssna på henne. Hoppas bara att det är ömsesidigt...;) En del saker har inte varit jättekul på jobbet den senaste tiden, och det känns som man inte kan prata med vem som helst om sånt som man går omkring och registrerar. Det är tur ändå att man lärt sig att ha större öron än mun ibland, Satelliten har annars varit känd för att klampa omkring rätt ofta i diverse klavér. Nåja, det är väl bara en tidsfråga innan det händer även på den här arbetsplatsen...  




Kommentarer
Postat av: mangan

Klart kul med filmkväll, jag och gumman brukar avnjuta sådana i massor när tid finns.

Köpte mig ett sånt där Sourrondsysytem nyss också så det hjälper ju till med biokänslan en hel del.

Kollade den där PIV filmen..klart sevärd.

2008-11-07 @ 13:58:32
URL: http://lifeofmangan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0