Det var inget planerat, men...

 Ibland trivs man. Igår: pizza, silverneedle-te, nintendo-kamp och bio. Det behövs inte mycket för att man ska ha en mysig dag...

 Att det sedan ändå var en del som var inte fullt lika bra får man ta, liksom. Jag kunde inte hålla mig från att prata om hur långt resultatet blir om jag sitter på golvet, och sätter ena fotens häl mot den andra fotens stortå. Man bygger ett torn, om ni förstår.  Imponerande... ...eller kanske inte.  Kissnödig-promenad, aldrig populärt. Speciellt inte då ens toalängtande sällskap blir avis på ens steglängd ;) För lite tid på morgonen. Igen...

 Det var i alla fall fler plus än minus igår. Tänka sig, man kunde hålla igen truten också... Starkt jobbat!



Vackert...




Slutligen
- en länk till de som inte klarar av von Kaiser på egen hand...;)




Kommentarer
Postat av: mangan

Alltid kul när det är fler pluss än minus..mest i livet men också på kontot.

Här lyser solen och jag tvättar kläder och står i...fridens på dig!

2008-11-07 @ 11:04:19
URL: http://lifeofmangan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0